Pitná voda z vodovodu je opět v módě. A Pražanům chutná! |
Čtvrtek, 31. říjen 2013 19:01 |
Kohoutkovou vodu pije podle posledního průzkumu 84% Pražanů. A chutná jim! Lidé se vracejí k pití kohoutkové vody z mnoha příčin – zvyšující se životní náklady a s nimi i cena balené vody, nechuť tahat stále plastové lahve z obchodů domů, práce s tříděním odpadu a jeho odnášení do sběrných nádob…Patříte k nim také? Průzkum si objednala společnost Pražské vodovody a kanalizace (PVK) u nezávislé výzkumné agentury International Business and Research Services. A výsledky dopadly pro objednavatele výborně. Ze 700 dotázaných respondentů je jich téměř 97% (679) spokojeno s kvalitou pitné vody v Praze. Osm z deseti obyvatel Prahy používá kohoutkovou vodu k pití. Mezi respondenty byli majitelé rodinných domů, správci bytových domů či bytových družstev, průmyslový zákazníci a různé firmy. „Celkově je se službami, které nabízejí v Praze PVK spokojeno téměř 97 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů. Nejvyšší celková spokojenost je u firemních zákazníků (98 %), zde je zároveň nárůst spokojenosti proti loňskému roku o 2 %“, říká Ondřej Pokorný, tiskový mluvčí PVK. Kohoutková voda se vrací do módy. Buďte taky in!Z výsledků výzkumu vyplynulo, že 95 % zákazníků společnosti Pražské vodovody a kanalizace je spokojeno s kvalitou pitné vody, která jim teče z kohoutku. Z dotazovaných respondentů pak bylo s kvalitou pitné vody, která je jim dodávána, spokojeno 98% zákazníků. Oproti loňskému roku je nárůst spokojených respondentů o 6%. PVK se snaží pití vody z kohoutku dlouhodobě propagovat a pořádá k tomuto účelu různé akce. Pravděpodobně se taková činnost nemíjí účinkem, neboť 84 % respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku pije. V anketě na webu PVK se jen 6,3% odpovídajících vyjádřilo, že vodu z kohoutku nepije. Nejúspěšnější je projekt Čerstvá kohoutková? Stačí říct. Seznam restaurací mohou zájemci najít tady. „Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má parametr kvality vody a spokojenost s plynulostí dodávky vody“, upřesnil Ondřej Pokorný. Spokojenost s dodávkou vody? Ano!98 % respondentů bylo spokojeno s plynulostí dodávky vody. Jen jedno procento respondentů zažilo někdy přerušení dodávky vody. 99 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci PVK, je s jejich profesionalitou spokojeno. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce celých 100 %. S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 94 % respondentů. V posledních 12 měsících navštívilo 5 % zákaznické centrum, 9 % telefonovalo na zákaznickou linku. S ní je spokojeno 88 % respondentů. Foto: Fotobanka Pixmac pchj |